Home » AMS Verslag SloWalk 20 juni
Ondanks de hoge temperatuurverwachtingen verzamelden zich 11 sloWalkers bij de Coffee Company bij metrostation Noord. Een gezellig groepje bij elkaar bewoog zich op het gemakkie door het Amerbos en waagde zich zelfs aan de klim over de konijnenberg. Prachtig uitzicht over de omgeving. Onder de A10 door en langs het golfveld. Voor de aanvulling van het broodnodige vocht een tussenstop bij de kantine. Vandaar naar het Pepijnpad, waar veel kunstuitingen te zien waren. Bij het Groen Veld wat informatie gekregen, maar we mochten jammer genoeg niet bij bewoners kijken, omdat er ‘s avonds een activiteit gepland was. Niet getreurd; via de nieuwbouw van Elzenhagen terug naar Station Noord, waar we een heerlijk café St. Jaques bij De Beeren op het terras hadden. Rond 4 uur ging iedereen voldaan huiswaarts.