|
MINI-CAMINO
Het weekend van 18 en 19 april hielden wij onze jubileum MINI-CAMINO
Zaterdag 18 april
Om 08:30 werd iedereen ontvangen met een kopje koffie/thee met vlaai uit de kofferbak. Nadat iedereen zijn/haar koffie/thee op had gingen wij naar de kerk om de “Op Wegzending” te krijgen. Het was best indrukwekkend met muziek en verhalen en iedereen kreeg een kaarsje om deze op de schaal van het licht te plaatsen. Na deze bijeenkomst startte de wandeling nadat we eerst een groepsfoto hadden gemaakt.
Om 10 uur ging de groep op weg naar Hostel&Bosherberg Harba Lorifa.
Rond 15:30 uur kwam de groep aan. Zij hadden geluk want daarna barstte de bui los.
In de herberg kregen wij allemaal ons beddengoed en werden de kamers verdeeld en kon men gaan douchen. Om 18:30 uur was het diner.
Na het diner was het een fijn samenzijn en rond 22:00 uur lag iedereen in bed.
Zondag 19 april
Om 08:00 uur werd iedereen weer aan het ontbijt verwacht en rond 09:00 uur werd de wandeling ingezet naar Pelgrimsherberg Karfarnaüm. Ook deze zondag mochten wij niet klagen over het weer. Een paar druppels maar voor de rest was het prachtig wandelweer.
Onderweg kon men ergens gaan lunchen of men had een lunchpakket, die we zelf hadden gemaakt bij Hostel&Bosherberg Harba Lorifa.
Rond kwart over 3 was de groep bij de Pelgrimsherberg Kafarnaüm en daar hebben we met zijn allen nog een drankje gedaan.
Wij als bestuur kunnen terugkijken op een geweldig weekend en willen hiervoor alle deelnemers bedanken. |